piątek, 21 lutego 2014

SOKOWANIE dzień 4

Zastanawiałam się nad tymi sokami...
Człowiek nawet nie wie ile witamin może przemycić do swojego organizmu pijąc sok :)
Ile potrzeba czasu aby zjeść 1 kg marchwi ? a ile czasu gdy się ma ją w postaci soku?
UWIELBIAM SOKI!!!!!!

Dziś marchew kupiona na targu ;))))
Czyli od rana zrobiłam dużo soki i zjadłam resztę zupy cebulowej od wczoraj (dziś smakowała jeszcze lepiej)













Suma sumarum wczoraj umyłam okna i wypucowałam łazienkę ...
Gazety odłożone na dziś... choć dziś planuje umyć następne okna hihi :***

Samopoczucie  okej ;)
Zauważyłam że maleją mi wystające pieprzyki... zmieniają się również na jaśniejsze...
Waga spadła ale nie będę zapeszać .....

Wczoraj czytałam o całunie turyńskim... Bardzo mnie poruszyło że istnieje tak wielki dowód o męce Chrystusa!!!!!!!!!!!!
Czy to nie cud? Cuda są ale trzeba w nie głęboko wierzyć... nauka nawet nie wszystko potrafi wytłumaczyć...

KOLACJA
kalafior
pomidory
jabłka














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz