czwartek, 20 lutego 2014

3 dzień wg Ewy Dąbrowskiej

Rano woda z cytryną
w ciągu dnia:
kapusta
pomidory z cebulą
papryka
sok
jabłka

Bardzo zasyca mnie sok.... Polecam szczerze.
Dziś znów ropa w od rana w oczach.
Troche krzyż mnie bolał w nocy
Rano pozytywne myśli i mnóstwo energii- wzięłam się za okna..
Wieczorem nadrobię wreszcie czytanie;)

Troszkę mi się zrobiło przykro bo reakcja ludzi na oczyszczanie organizmu to drwiny....
Dodam że staram się to ukryć po prostu o tym nie mówię ale wiadomo nie mogę jeść zakazanych produktów i potem zaczyna się.... że mam jakieś fanaberie...
Ehhh

Wczoraj wieczorem miałam smaki na wszystko a szczególnie kotleciki z kaszy i pieczarek ale przecież nic straconego zrobię je po oczyszczaniu bo kasza jest na zdrowym właśnie wskazana...
http://feeleat.blogspot.com/2013/08/dietetyczne-pieczone-kotlety-z-kaszy.html
no i te pyszne lody owocowe jak będzie ciepło na pewno zagoszczą u mnie na stałe tylko naturalne lody
http://www.youtube.com/watch?v=ZrlRjPOi-L4
Dziękuję za pyszne przepisy.
Dzięki Wam internałci/tki są pyszne i zdrowe inspiracje...

Wieczór zupa cebulowa ;) nawet możliwa...

Nastrój kiepski chodzę nadęta i zła ale mimo wszystko we mnie energii pełno....więc albo spacer  albo mycie okien i przed spaniem gazetki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz