sobota, 2 lutego 2013

LUTY-menu

Wczoraj zjadłam mięso i było mi jakoś niedobrze...
Więc stwierdziłam że odpuszczam mięsko  a szczególnie karkówkę którą dotąd uwielbiałam...
koktajl z banana, łodygi selera, szpinaku


pasta jajeczna+warzywa
makaron+cebulka podsmażana z pieczarkami , świeży szpinak i tyciu sera
 

CIĄG DALSZY MOJEGO MENU
jak tak patrze to nawet ładnie jem ;)a myślałam już że jednak mi nie wychodzi  to zdrowe jedzenie...
karp+warzywa
makaron z warzywami 
jajka z warzywami
koktajl owocowy+gruszka
zupa warzywna
koktajl z owoców
krokiety z kap. z grzyb.+warzywa
kotlety chyba warzywne +warzywa
jajko z pieczarkami + surówka
menu do pracy
sałatka warzywna z serem
serki

polędwiczki bez panierki
koktajl w trakcie...
po ... z musli
po zakupach...
czyż nie ładnie wyglądają moje zakupy?
Jak kolorowo...
koktajl w trakcie tworzenia
kasza z warzywami
koktajl z cynamonem i imbirem
kanapka na śniadanie z mojego wypieku razowcem
serek z papryczką i kanapka
krokiety z warzywami
pierogi  z warzywami
jajecznica z warzywami
koktajl z mango



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz