poniedziałek, 30 czerwca 2014

Zupa" botwinka" :)

Kochani jakże lato jest piękne.........
Tyle warzyw....
Dziś moja przygoda z buraczkami zakończyła się zupą botwinkową
( rosół z warzywami z niedzieli pokrojone buraczki i ich liście-zblenderowałam, trochę śmietanki, natka do posypania zupki) można dodać makaroniku-jak kto lubi przecież













Ja teraz jem tylko co dobre no i staram się żeby było w większości zdrowe..

Polecam również  wsypać do garna na parę:
bób
kapustę pokrojoną na cząstki
kalafior
lub to co chcecie

ja  posypałam solą  i dużą ilością kopru a po ugotowaniu i wyłożeniu polałam bułeczką tartą...pyszności

Takie proste pyszne i zdrowe
Garnek się sprawdza.... nie muszę używać wielu  garnków -rewelka

jedzcie zdrowo i pysznie i nie patrzcie na diety paaaaaaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz